tiistai 10. lokakuuta 2017

Blogi käyntiin

Moikka!

Mun nimi on Nina ja päätin aloittaa taas vaihteeksi blogin kirjoittamisen. Tätä on tullut aikaisemminkin kokeiltua muutamaan otteeseen, mutta ne yritelmät ei oo oikein lähteneet lentoon. Nyt päätin ruveta kirjoittamaan taas, tällä kertaa pääasiassa itselleni ja ilman mitään stressiä, vaikka tietysti kaikki mahdolliset lukijat ovat tervetulleita. Välillä on vaan sellanen olo, että haluaa purkaa ajatuksia ja kirjoittaminen on aina ollut mulle se luontainen tapa jäsennellä asioita.

Vähän itsestäni, olen siis 21-vuotias, asun Tampereella ja opiskelen kolmatta vuotta saksaa yliopistossa. Tällä hetkellä mun elämässä tärkeitä juttuja on opiskelu, tietysti perhe ja kaverit ja lisääntyvissä määrin myös some. Käytän melko aktiivisesti snäppiä, instaa ja twitteriä ja youtubessa olen ollut tähän asti katselijan roolissa, mutta välillä oon miettinyt omienkin videoiden tekemistä. Nyt lisäsin tähän somejuttuun mukaan vielä blogin, joka on kuitenkin aika erilaista kuin instakuvat ja twitterviestit. Haluan tulevaisuudessa tulla aktiivisemmaksi somessa, mutta jää nähtäväksi, missä muodossa se tapahtuu ja miten tää blogin kirjoittaminen lähtee käyntiin.

Tänne blogiin ajattelin kirjoitella mun päivän tekemisistä, opiskelujen sujumisesta ja tällä hetkellä käynnissä olevasta kandiprojektista. Lisäksi mua kiinnostaa muun muassa ruoanlaitto ja leivonta sekä kosmetiikka ja kauneus, joten niistäkin on varmasti tulossa tekstiä. Oon miettinyt myös muutaman teemapostauksen tekemistä, esimerkiksi mun suosikkitubettajista/-somettajista ja mun lukukaudesta Itävallassa. Visuaalisuus ja kuvat on mun mielestä tärkeitä juttuja blogissa, mutta välillä myös pelkät tekstipostaukset on ihan jees. Vaikka tää blogi saisikin lukijoita, aion kuitenkin pitää mielessä sen, että kirjoitan tätä myös itselleni enkä ota tästä turhaa stressiä, vaan kirjoitan silloin, kun siltä tuntuu.

 Tämä jääköön nyt vain aloitus- ja esittelypostaukseksi, kirjoittelen varmaan jo tämän viikon aikana lisää!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti