sunnuntai 29. lokakuuta 2017

Viikon ostoksia

Moikka!

Viikolla on ollu hiljasta blogin puolella, kurssien ja kandin kanssa on ollu taas sen verran hommaa, ettei oo blogiin ehtinyt kirjotella. Nyt viikonloppuna oon kuitenkin onneks ehtiny rentoutua ja ajatella muutakin kuin koulujuttuja. Nyt päätin tulla pikaisesti kertomaan tän viikon ostoksista.




Kävin alkuviikosta Emotionissa ostamassa L'Orealin uuden Paradise Extatic -ripsivärin, jonka hankkimista olin miettinyt jo jonkin aikaa. Olin lukenut sen verran positiivisia arvioita siitä netistä, että päätin kokeilla, vaikka yleensä tykkäänkin enemmän Maybellinen ripsareista. Tän ripsarin kanssa kävikin sitten niin, etten ihan hirveesti siitä tykännyt. Muutaman kerran oon sitä jo ehtinyt kokeilla, mutta se ei vaan toimi mulla yhtä hyvin kuin esimerkiks Maybellinen Lash Sensational. Paradisessa on mun makuun liian iso harja ja olen tottunut Maybellinen kumiharjoihin, joten tää "harjas"harja vaatii jonkin verran totuttelua. Lisäksi paakkuja tulee helposti ja ripsiväri vaatii työstämistä, jotta se näyttää hyvältä. Väriä tulee paljon ja se on mustaa, mikä on tietysti hyvä, kunhan väriä ei tule kerralla liikaa. Ripsari ei varise eikä tartu alaluomiin päivän mittaan, mutta myöskään taivutukset ei pidä yhtä hyvin kuin Maybellinen ripsareilla. Yhteenvetona voisin sanoa, että ripsaria oli kiva kokeilla ja se on ihan perushyvä ripsari, mutta ei ihan mun makuun. Käytän tuon ostamani varmaankin loppuun, mutta tuskin ostan uudelleen.

Tänään ehdin käymään vielä Sokoksen Värien juhlaa -tapahtumassa, joka on ollut käynnissä tän viikon. S-Mobiilissa oli sen verran hyvät edut, että oli pakko käydä ostamassa Estee Lauderin Double Wear Stay-in-Place -meikkivoide, josta olin haaveillut jo jonkin aikaa. Henry Harjusolan videoilta kuulin ekan kerran tästä meikkivoiteesta, mutta en aikaisemmin raaskinut ostaa tätä, koska tää ei ole ihan halvimmasta päästä. Nyt sain tästä kuitenkin 20 % alennusta, joten päätin investoida ja kokeilla, toimisiko tää mulla. Sokoksen työntekijän kanssa katsottiin mulle sopiva sävy, ensin mietittiin sävyä 1N2 Ecru, mutta kokeiltiin kuitenkin vielä sävyä 1N0 Porcelain, joka sulautui mun kaulan sävyyn paremmin, joten ostin sitten tämän. Oon siis tosi kalpea :D En tiedä, meneekö tää kesällä kun kuitenkin saan pikkuisen väriä, mutta näin talveksi tää on just hyvä. En malta odottaa että pääsen kokeilemaan tätä!

Ja koska Sokokselta ei ikinä voi lähteä vain yhden tuotteen kanssa, ostin myös Nyxin HD Studio Photogenic Concealerin, jota olin myös katsellut aiemmin. Se on mulla sävyssä 01 Porcelain ja sekin pääsee huomenna testiin. Lisäksi ostin We Care Iconin Blender Brushin, joka oli myös alennuksessa. Sivellin on ilmeisesti jotain vähän kalliimpaa sarjaa, ei perus We Care Iconia, vaikka ne halvemmatkin siveltimet on mun mielestä ihan hyviä. Tälläkään ei hintaa ollut alennuksessa kuin 6,90. Kiva kokeilla tätäkin ja nähdä miten se toimii esimerkiks Real Techinquesiin verrattuna.

Mulle on tulossa muutama paketti, joista tulee varmaankin postausta seuraavaksi, osasta toivottavasti jo ensi viikolla! Hyvää sunnuntainjatkoa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti