lauantai 4. marraskuuta 2017

Tilaus Cocopandalta

Moikka!

Taas on viikko menny nopeesti ja kuukausikin ehti vaihtua, mihin aika oikein menee :D Nyt olisi vuorossa muutaman uuden jutun esittely. Tein sunnuntaina tilauksen Cocopandalta ja torstaina sain paketin, eli toimitus oli mun mielestä aika nopea. Tää oli eka kerta kun tilasin sieltä ja oli kyllä positiivinen kokemus: paljon valikoimaa, edulliset hinnat ja sain kaiken, mitä lähdin etsimäänkin. Osa näistä tuotteista on ehkä vähän "tylsempiä", sellaisia juttuja mitä nyt vaan täytyy välillä ostaa mutta oon niistäkin innoissani, koska yksikään tuotteista ei ole mulle entuudestaan tuttu.





Lähdin alun perin tilaamaan tuon Makeup Revolutionin poskipunapaletin ja Real Techniquesin Sculpting Brushin takia. Poskipunia mulla ei ollut ennestään juurikaan ja tuossa paletissa on kuitenkin monta käyttökelpoista sävyä edulliseen hintaan, joten päätin kokeilla sitä. Muutaman swatchin perusteella se vaikuttaakin tosi käyttökelpoiselta tuotteelta! Kaksi sävyä on tosi shimmerisiä, muut mattaisia. Real Techniquesin siveltimiä mulla on ennestäänkin ja nyt tarvitsin kunnollisen countour-siveltimen, joten päätin luottaa tuttuun merkkiin. En ole vielä kokeillut tehdä countouria tuolla siveltimellä, mutta se tuntuu pehmeältä ja sopivan muotoiselta siihen tarkoitukseen.

Cocopandan sivuja selaillessani osui silmään tuo Real Techniquesin puhdistusgeeli siveltimille. Tähän asti olen käyttänyt ihan tavallista hajustamatonta saippuaa, joka on toiminut ihan hyvin, mutta ajattelin, että olisi kuitenkin kiva, että siveltimillä on oma puhdistustuotteensa. En ole vielä testannut, miten siveltimet lähtevät tuolla puhtaaksi, mutta odotukset ovat korkealla.

Lisäksi päätin tilata testiin Makeup Revolutionin Pro Hygiene Anti Bacterial Brush Cleanerin eli puhdistussprayn siveltimille. Sitä testailin jo pariin siveltimeen ja se toimii juuri niin kuin odotinkin! Pari suihkausta tuotetta ja pyyhkäisy paperilla, niin sivellin on taas puhdas. Plussana on kiva tuoksu :)

Cocopandan suosituimpien tuotteiden joukosta löysin BeautyUK:n primerin ja päätin tilata sen testiin ihan vain edullisen hinnan vuoksi. Mulla on ennestään Lumenen primer ja olen kokeillut myös L'Orealin primeria, mutta ne eivät ole olleet mulla mitenkään säännöllisessä käytössä. En koe tarvitsevani primeria ainakaan jokapäiväisessä käytössä, mutta ajattelin kuitenkin testata miten se vaikuttaa meikin ulkonäköön ja pysyvyyteen. Tää pääsee kunnolla testiin viimeistään ensi viikolla, mutta ainakin kädelle levitettynä se tuntui todella tasoittavalta ja siloittavalta.

Viimeisenä mutta ei vähäisempänä on Shelasin Makeup organizer, jonka löysin sattumalta Cocopandan sivuilta. Heillä on valikoimassa useampia erilaisia meikkitelineitä, mutta tuo oli paras juuri omaan käyttötarkoitukseeni. Se mahtuu kivasti pöydänkulmalle, mutta siinä on kuitenkin melko paljon tilaa. Saan siihen mun Jeffree Star Cosmeticsin huulipunat esille ja lisäksi joitain päivittäin tai usein käyttämiäni tuotteita. Pöydän laatikko, jossa säilytän suurinta osaa mun meikeistä alkoi käydä jo vähän ahtaaksi, joten oli kiva saada osa meikeistä esille telineeseen ja laatikkoon vähän lisää tilaa.

Tässä kaikki tällä kertaa :) Oottelen jo sormet syyhyten mun Huda Beautyn palettia, jonka pitäisi tulla maanantaina :D Siitä siis esittelyä ensi viikolla. Kivaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Oii, mitä ostoksia! <3 Voin kehua tuota RT:n meikinpuhdistusgeeliä, ihan huipputuote joka on viikoittain käytössä! :)
    Tuo Makeup Revolutionin poskipunapaletti näyttää ihanalta! <3

    https://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ovat kyllä ihania! Juu nyt oon muutaman kerran tota puhdistusgeeliä testaillutkin ja todellakin lähtee siveltimet puhtaaksi! Ja poskipunapaletti on kyllä tosi pigmenttinen, kivoja sävyjä ja nuo highlighterit on erityisen ihania!

      Poista