lauantai 18. marraskuuta 2017

Marraskuun 2017 Bettebox

Moi pitkästä aikaa!

Mun viikot on ollu tosi täysiä ja viikonloppuisin oon sit yrittänyt rentoutua joten blogi on jäänyt vähemmälle. Nyt halusin kuitenkin tulla esittelemään tämän kuun betteboxin joka on siis ensimmäinen jonka oon koskaan tilannut. Tää on varmaan ollut esillä jo muiden blogeissa ja vlogeissa, mutta halusin kumminkin tulla kertomaan omat mielipiteeni.






Marraskuun boxi oli mun mielestä aivan ihana! Mun mielestä paljon parempi kuin moni muu aikaisempi, joita oon katsellut muiden blogeissa ja youtubessa. Boxista paljastui siis Manna Kadarin Glo Illuminator, Isadoran Natural Matt -meikkivoide (ja oikeassa sävyssäkin vielä!), Lumenen Nordic Seduction Creamy Lipstick sävyssä Summer Breeze, Simple-merkin meikinpuhdistusliintoja ja Elie Saabin tuoksunäyte. Tuotteiden arvo on reilusti yli boxin hinnan.

Itselleni mieluisimmat olivat meikkivoide ja huulipuna. Isadoran meikeistä mulla ei ole juurikaan kokemusta mutta tää meikkivoide kyllä toimii! Se on matta ja melko peittävä, koostumus on aika paksu joten se vaatii jonkin verran työstämistä levittäessä mutta ei kuitenkaan kohtuuttoman paljon. Tätä voisin kuvitella ostavani täysikokoisenkin purkin! Lumenen huulipuna on nimensä mukaisesti ihanan kermainen ja kiiltävä, kivaa vaihtelua mattaisille ja peittäville liquid lipstickeille, joita on nyt tullut käytettyä paljon. Sävykin on ihanan kirkaan punainen!

Manna Kadarin tuotteitakaan mulla ei ennestään ollut, mutta tää hohtovoide on kyllä kiva tuote. Kokeilin taputella sitä highlighteriksi poskille ja siitä tuli kiva hehku, ei mikään mielettömän häikäisevä kimallus mutta nätti hohde. Ehdottomasti käytän jatkossakin! Tätä voi myös sekoittaa meikkivoiteeseen, jolloin saa hehkua koko kasvoille.

Simple on briteissä suosittu merkki, joka on nyt siis rantautunut Suomeen. Puhdistusliinoista mulla ei ole mitään erityistä sanottavaa, toimivat ihan hyvin ja suurin osa meikistä lähtee. Omat valmiiksi vähän kuivat silmänympärykseni eivät tykänneet hankauksesta, jota ripsivärin poisto liinalla vaati ja ärsyyntyivät hieman, mutta kasvomeikin poistoon nää ainakin sopivat mulla. Elie Saabin hajuvesinäyte on ihan kiva lisä boxiin, mutta mulle tuoksu on ehkä vähän liian voimakas, sillä en yleensä käytä ollenkaan hajuvesiä. Ehkä tuota voi kuitenkin joskus suihkaista kerran tai pari vaikka ennen baariin lähtöä!

Yhteenvetona sanon, että todella kiva boxi ja tykkäsin siitä, että mukana oli kunnon meikkituotteita. Ootan innolla joulukuun boxia! Seuraavaksi aion kirjoitella tänne blogiin Huda Beautyn Desert Dusk -paletista, jota oon jo tässä pari viikkoa ehtinyt testailla :) Hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille!

2 kommenttia:

  1. Hei! Odotan postausta Huda beatysta! :)
    ps. Kurkkaathan myös mun blogin, juijjukatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Postausta tulossa mahdollisesti jo huomenna jos vaan ehdin :) Käyn katsomassa!

      Poista